-Muntervitenskapelige analyser av Andeby-universet.

søndag 29. januar 2012

Revolusjonerende flatispatiologisk avsløring!!!


Et kynisk tilfelle av produktplassering i Eggmysteriet!
Produktplassering er et kommersielt knep som benyttes i blant annet tv-serier som ”Seinfeld” og nå nylig i den norske mafiakomedien ”Lilyhammer”. G.U.F.F.E.N.s overkikadorer må med tungt hjerte konstantere at Ole, Dole og Doffen har latt seg kjøpe av den kyniske amerikanske tyggegummiprodusenten Wm. Wrigley Jr. Company fra California (eller skal vi si Calisota) i USA. I ”Eggemysteriet” kan vi stadig se guttene blåse store, rosa tyggegummibobler av merket ”Hubba Bubba”. Ifølge kildene ble dette tyggegummimerket produsert fra 1979. Takket være utstrakt bruk av flatispatiologisk metode, har vi funnet ut at dette er en ren konspiratorisk opplysning fra Wrigley´s! Hubba Bubba ble selvfølgelig ikke produsert fra ”søttini”, men førtini, det året historien om Eggemysteriet ble utgitt!!! Å ja, det lukter, kjære leser, og det lukter ikke spesielt godt. Igjen en ny, stor seier for gufseplassiologisk forskning (flatispatiologisk-metodisk undersøkelse)!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar